Motorynka reaktyvacja by Hvil
|
Autor |
Wiadomość |
hvil
Technik
Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil
Jak widać, jedna tarczka była już ułamana i pęknięta.
I tu jeszcze moja dwa pytanka:
(pyt. 3) Czy to normalne, że nowe kupione tarcze są metalowo korkowe, a te stare były jakieś takie lite, czarne?
(pyt. 4) Blaszki, przekładkowe i kosz noszą ślady już lekkich wybić od tego koła zębatego które chodzi w nich, czy trzeba te odgięcia zeszlifować przed złożeniem sprzęgła, czy można to olać?
I na końcu całe sprzęgło rozłożone:
Stare tarcze miały po ok. 3 mm nowe mają po 4,5mm, olej był gówniany, że bajka, czy uważacie, że to mogła być wina takiego zachowania motorynki?
Koledzy będę ogromnie zobowiązany za odpowiedź na moje pytania i wszelkie info o wadach, jeśli jakieś widzicie a ja przeoczyłem.
|
|
19-11-2015 02:11:29 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil - hvil - 19-11-2015 02:11:29
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|