[S] Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
|
Autor |
Wiadomość |
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Nie podoba się cena to przykro mi nie zmusza nikogo.
Tłoki są oryginalne z moich prywatnych starych zapasów,nie chce mi się nikomu nic udowadniać.
Co do pierścieni to mogę sprzedawać z pierścieniami w komplecie. W sumie nie wpadłem na to. Pierścieni chyba ze 100 mam to mogę podobirac odpowiednie...
Nie podoba się komuś, żal komuś jaja ściska ?
Wyprzedaje wszystko co mam do motorów bo kończę z tym, nie mam czasu już się zajmować motorami.
A cena 120 zł jest i tak mała śmiesznie. Sam szlif 40 zł. Pierścienie z 8, tłok 25 gdzieś. To masz samych kosztów około 70 zł. Cylinder ze zdrowymi gwintami licz chociaż 15 zł. 85 zł sama zabawa.
A w opisie o tłokach jest słowo "zazwyczaj"
Jest to niedokończona myśl. Miało być zazwyczaj są to tłoki R2
Kurde tak wczytuje się w post hvila i zaczynam go rozumieć. To słowo właśnie bez tego R2 wprowadzało w błąd. Niepotrzebnie się unioslem. Reszta tj. Pierścienie mogą być w komplecie. Żaden problem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2015 19:31:46 przez Błażej.)
|
|
18-11-2015 18:58:15 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023 - Błażej - 18-11-2015 18:58:15
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|