Tutorial Drewniane tarcze sprzęgła Jawa 50/ Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Technik

Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Tutorial Drewniane tarcze sprzęgła Jawa 50/ Ogar 200
Drewno olchowe się nada. Poza tym im twardsze tym lepsze. Wiadomości na ten temat można znaleźć w googlu, mój kumpel strugał takie do silnika 223.
A czy warto? Jasne że warto. Ów wspomniany mój kumpel wykonał tarcze 0,5mm grubsze niż seryjne, zrobił ok. 10kkm w najróżniejszych warunkach, wlicza się w to jaranie sprzęgła w lesie, zmierzył po tym przebiegu grubość tarcz - 'schudły' 0,2mm. Tarcze korkowe wytrzymywały u niego przeciętnie 3-4kkm. Czuć różnicę.
Też zrobiłem do 023 tarcze z drewnianymi okładzinami, właśnie z olchy. Tylko przesadziłem z grubością, jak już je zjarałem na tyle, że dało się wyłączyć sprzęgło, przyszła zima, klocki nasiąkły mocno olejem i zwiększyły swoją objętość, potem silnik padł, a tarcze nadal były za grube.
|
|
16-11-2015 22:16:27 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tutorial Drewniane tarcze sprzęgła Jawa 50/ Ogar 200 - jurek_j - 16-11-2015 22:16:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|