Motorynka reaktyvacja by Hvil
|
Autor |
Wiadomość |
hvil
Technik
Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil
No i dzisiaj była pierwsza jazda!
Motodrynka poskładana i jeździ. Jeśli chodzi o przycisk zmiany długie/krótkie --> patrz tu:
Klakson, a raczej jego włącznik, ślicznie zamaskował dziurę w lampie -->
Reszta załączników to ogólna prezentacja produktu. Na razie jazda na samym nie pasującym kolanku, bo z kolegą co ma mi sprzedać odpowiednie jakoś nie możemy się z tym zorganizować...ale chodzi na tym rasowo.
Z rzeczy naprawdę nad którymi dzisiaj się nagłowiłem to linka zmiany biegów, jej korpus jest za cienki i wpada w manetkę. (faking czajna) Poradziłem sobie wyposażając jej koniec w rurkę termokurczliwą. Pytanie ile wytrzyma...
Niestety motorek ma dwa mankamenty...
Pierwszy z nich widać na zdjęciach... jeżdżę z bakiem testowym, bo niestety moje klejenie poxipolem mocowania baku do baku nie przetrzymało jego montażu na ramie. Będę musiał to jednak spawać. :sciana:
Druga sprawa to ślizgająca się dwójka. Motorek pięknie rusza i jedzie na jedynce, na dwójce niestety ślizga się sprzęgło strasznie. I tu muszę ustalić czy tarczki szlag trafił czy to wina oleju. Poprzedni właściciel mówił, że zalał w ten silnik 5w40 zlane ze swojego Passata i bym sobie go zmienił na prawidłowy. Także jest nadzieja, że może to przez ten olej się tarczki ślizgają na dwójce.
To by było na tyle.. motorynko już prawie prawie skończona, najważniejsze, że pali z pierwszego i jeździ i ma całą sprawną elektrykę, włącznie z klaksonem. Nawet siostra sie skusiła na jazdę...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2015 17:00:39 przez hvil.)
|
|
31-10-2015 16:57:30 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil - hvil - 31-10-2015 16:57:30
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|