Witam, część osób widziała już moje pojazdy ale w końcu zebrałem się aby przedstawiać je wszystkie w jednym temacie. Mam ich za dużo ( ciężko ogarnąć temat każdemu i na bieżąco je aktualizować).
Już kilka ładnych lat temu miałem różne motorowery, później wszystko wysprzedawałem i przesiadłem się na samochód. Jednak po latach brakowało tego czegoś.
Więc wpadła motorynka Pony 301.
Motorynkę kupiłem w stanie tragicznym, cała zabrudzona, porysowana, błotnik połamany, zużyta opona i można by było tak wymieniać w kółko.
Jednak była prawie w 100 % kompletna, była prosta, nigdy nie spawana.
Dodam, że motorynka miała również uszkodzony silnik, ledwo co odpalał, był bardzo słaby. Jak się później okazało, powodował to krzywy wał.
Silnik przeszedł remont generalny, nowy wał, uszczelniacze, łożyska, nowy tłok, pierścienie, cylinder po szlifie i jakieś tam inne drobnostki. Wszystko oryginalne z epoki ZMD, oprócz łożysk i uszczelniaczy. Teraz silnik chodzi jak zegareczek.
Zdjęcia zaraz po kupnie:
Tak wygląda po renowacji:
Później naszła mnie ochota na WSK. Najpierw kupiłem 175 i wsadziłem silnik 125 ale okazało się to nieporozumieniem i sprzedałem (foty wrzucę kiedyś). Więc kupiłem oryginalną ''garbuske"
W sumie jej wygląd do tej pory nie zmienił się ( dołożyłem czarne boczki ), niebawem wrzucę zdjęcia.
Obecnie mam w garażu jeszcze taką motorynke z silnikiem 019, kupiona okazyjnie, czeka na remont.
Kolejna M2 czekająca na remont:
Jest jeszcze Pony M3 z oryginalnym silnikiem 025, która przed remontem wyglądała tak:
No i po remoncie:
Jest jeszcze jedna motorynka, którą obecnie zacząłem remontować.
Z ciekawostek, to bagażnik tylny wykonany jest z tunelu środkowego z malucha
No i zapomniałbym o sztywniaczku, który czeka jeszcze na dopieszczenie
Przed:
Po:
Więc obecnie mam 5 motorynek, WSK i sztywniaka.
W między czasie przewinęło się jeszcze trochę motorynek, ram itd, które kupowałem aby powykręcać z nich lepsze części i sprzedać pozostałość 2 razy drożej
. Na czasie wrzucę zdjęcia piździków które sprzedałem.
Już niedługo również kolejne zdjęcia z prac nad M2