Oggie - Czyli kłejk popada w manię :F
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,754
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Oggie - Czyli kłejk popada w manię :F
(19-10-2015 08:14:20)Rafku napisał(a): Ogar 201, inne amory, a mnie to się wydaje że ten twój pomarańczowy to jest 201... Puszka filtra powietrza mocowana na 4 śruby (np. u mnie na 2), to tego ta główka ramy.. To chyba nie jest ogar 200.
To jest Ogar 200. Dokładniej mówiąc Ogar 200 z pierwszej serii produkcyjnej (83-84). One miały długą główkę i puszkę na czterech śrubach. Potem z biegiem lat koszta cięto i takie detale się pozmieniały.
(19-10-2015 10:19:43)romett1 napisał(a): W ogarach z 84 fabrycznie była długa główka ramy, taka jak w t1, osłona na 4 śruby, kanapa jak w t1. Możliwe, że o czymś jeszcze zapomniałem.
Kanapa nie była taka jak w 50-T-1. Jest zupełnie inna. Bliżej jej do kanapy z Ogarów 200 z późniejszego okresu produkcji.
A tak w temacie Ogara... Byłem dzisiaj w sklepie, powyceniałem, popytałem, posnułem wnioski i z moich "wyliczeń" wynika, że aby uzupełnić wszelkie braki i wymienić co trzeba aby Ogar był w pełni sprawny i gotowy potrzeba będzie coś około 400zł wliczając to też dość spory koszt replik naklejek.
Na upartego aby sam silnik dokompletować i odpalić wystarczy na tę chwilę 60zł. Myślę jednak, że nie warto teraz składać go na choćby starym sprzęgle i potem znów rozbierać, jeśli mogę poczekać niecały miesiąc i zrobić wszystko za jednym zamachem.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2015 17:37:14 przez Quake96.)
|
|
19-10-2015 17:34:47 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Oggie - Czyli kłejk popada w manię :F - Quake96 - 19-10-2015 17:34:47
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|