Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wigrasy trzy, a właściwie 1 2 i 5
|
Autor |
Wiadomość |
PawełBike
Uczeń mistrzów prowizorki
Liczba postów: 479
Imię: Paweł
Skąd: Iława
Pojazd: Inny
|
Wigrasy trzy, a właściwie 1 2 i 5
Nie chiało mi się dla niekoniecznie wyjątkowych rowerów zakadac osobnie więc tak od końca:
Wigry 5 '81 Tego są 2 w całym powiecie bodajże, a w stanie nie najgorszym jest także możliwe, że po sokole będzie robiony. Dość kompletny i nie pordzewiały z chromów, obręcze aluminiowe (tylne koło tak słabo naciągięte, że mimo posiadania wszystkich szprych buja się ze 3 cm na boki). Z większych minusów to powoli pękający spaw przy zawiasie, ale jak się okaże, ze rama prosta to do ogarnięcia. Ciekawe czy stare dynamo i korba fabrycznie.
Wigry 2 Universal '75 chyba bo niepamietam. Chromy częściowo pomalowane i powierzchowna rdza, lakier 3, za to rama zdrowa. Mam już 2 z podobnego rocznika więc myślałem nad typowym wystawowcem, tzn ew renowacja 50/50, czyli jedną strone roweru zostawić bez czyszczenia malowania etc itp a od połowy drógą strone odremątować. Jeszcze go obmyje i przemyślę.
Wigry 1 '76. Można ująć nieużywany rower do zadań specjalnych. Crhoby db, lakier jak widać wyszprejowany, ale rama jest totalnie książkowa-powód? we wszystkich miejscach, gdzie tylko coś mogło się pęknąć/połamać czy coś można było zamocować jest albo dodatkowy płaskownik albo potężny spaw. Prawię woglę nie używam od wielu lat składaków na codzień, więc na woła roboczego nie ma przyszłośći, a tak na części trochę szkoda, może jakieś propozycje?
PS: widział ktoś podobną osłone łańcucha? Cała metalowa i dość łądnie wyprofilowana
Dziesiątki rowerów romet, niezliczone ilości innych, 4 motorowery, 1 motocykl, a zapał nadal nie ustaje...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-10-2015 20:14:17 przez PawełBike.)
|
|
17-10-2015 20:10:30 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Wigrasy trzy, a właściwie 1 2 i 5 - PawełBike - 17-10-2015 20:10:30
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|