Motorynka reaktyvacja by Hvil
|
Autor |
Wiadomość |
hvil
Technik
Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil
Dzisiaj wykonałem skok milowy w pracach nad motorynką. Pozostało już tylko zamontować silnik. Wszystko na swoim miejscu poza silnikiem wiązką i lampą przód.
Dokupiłem tą śrubkę z kulką co ma niby regulować biegi, wkręcana od dołu pod manetkę, ale o dupę to potłuc, ta kulka za mały ma skok, i albo nie wyczuwa się tych punktów, albo zaczyna śrubka trzeć o manetkę. Słabo to rozwiązali. Mam jeszcze jedną manetkę zmiany biegów, spróbuję zrobić przeróbkę na własny pomysł, z większą śrubą i kulką większą.
Podczas prac nie obyło się bez strat, przy zakładaniu tylnego plastiku tego dużego czarnego, strzelił mi w miejscu gdzie wchodzi pod taką blachę za siedzeniem, ale poxipol i ścisk czynią cuda.
Koledzy mam 3 pytanie:
1. Jak wymontowuje się stary typ stacyjki z lampy? Nie suwak tylko taki pseudo kluczyk?
2. Czemu klamka hamulca przedniego ma różnej średnicy otwór na śrubę trzymającą ją do menetki? Górny duży, dolny malutki, w efekcie czego, klamka lata strasznie jak dobrałem śrubkę pasującą do mniejszej średnicy. Czy to trzeba rozwiercić na róno, czy tam coś ambitniejszego idzie niż zwykła śrubka?
3.Ma ktoś tylny schowek, ten pod błotnik do sprzedania?
|
|
11-10-2015 22:43:26 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil - hvil - 11-10-2015 22:43:26
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|