Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
|
Autor |
Wiadomość |
stanley
Nowy
Liczba postów: 53
Imię: Staszek
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki)
WItajcie,
co sadzicie o gaźniku K60B, widać z wierzchu, że solidniej wygląda i ma dobrze wyglądające regulacje.
http://allegro.pl/tuning-gaznik-k60b-rom...18052.html
Ja wczoraj rozebrałem w moim charcie 14BC i ja pierd...ę jaki szajs. Takie konstrukcje były stosowane w latach 20 tych ubiegłego wieku w NSU,( ponad 100 lat temu !!!) , ale szybko zmienili na skokową regulację położenia przepustnicy, dużo precyzyjniejsze regulacje mieszanki itp.
Ten oryginalny od charta nie ma prawa działać bezproblemowo, że o regulacji nie wspomnę ( to przecież 12 f jest konstrukcyjnie dużo lepszy ).
Szukam jakiegos zestawu naprawczego dużego do 14 BC ( czyli z przepustnicą ) ale po pierwsze nie znalazłem a po drugie czy nie lepiej kupić nowy K60B za 60 zł i mieć świety spokój.
Powiedżcie jak się spisuje w charcie 210 ???
Jakiej to jest produkcji ten K60B ?
Czy bez problemu pasuje na króciec charta itp.
Czy półautomatyczne ssanie samo odbija jak się nagrzeje czy jak to działa ?
Sorry z góry za głupie może pytania , ale po 25 latach wracam do motorowerów i przez ten czas byłem poza obiegiem , wiec nie znam z praktyki konstrukcji z ostatniego ćwierćwiecza .
Dosiadam: WSK Gil, Romet Chart, Romet Ogar, Komar 3, WFM - w remoncie, Simsony Schwalbe elektryk 2,5 kW oraz 8 kW - składany po naprawie n-kodera.
|
|
25-09-2015 15:44:51 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jaki gaźnik do charta? (poprawa fabryki) - stanley - 25-09-2015 15:44:51
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|