Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ogar 200 kontra ogar 205
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,753
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: ogar 200 kontra ogar 205
Nie wiem na prawdę co Ty miałeś z tymi silnikami, albo żarówkami, ale ja jeżdżę 200 od ponad 2,5 roku i raz jeden miałem sytuację że paliło mi żarówki i tylko dlatego, że przypadkiem dałem za słabą na przód. Jeśli używa się instalacji "na krótko" bez świateł długich to żarówka przód 21W i tył 5W wystarczy bez problemu. Jak masz normalną instalację to na przód idzie 15/15W a na tył 5 lub 10W. Osobiście mam 10W z tyłu i ani przód ani tył mi się nie pali niezależnie od tego czy przełączam się między światłami czy nie. Poza tym warto sprawdzić czy jakimś cudem nie ma prądnicy 30W, bo wtedy logiczne jest, że 15/15 i 5W z tyłu to za mało. Inaczej mówiąc trzeba dobierać żarówki pod moc prądnicy.
I dalej nie rozumiem co masz na myśli pisząc, że ten silnik jest upierdliwy? Ja nie uważam żeby był jakiś "Wyjątkowy" w porównaniu do ZMD, znając swoje doświadczenia z 223 i Bresiowe doświadczenia z 019. Ponadto wspomnę, że swoje silniki ustawiam bez szczelinomierzy, suwmiarek itd. a jakoś palą "od pierwszego" i wspomnianych przez Ciebie problemów nie ma.
Po prostu nie ma reguły na żaden silnik. Czy to ZMD czy 223 to każdy silnik jest podobny w eksploatacji i wszystko zależy od stanu części i tego jak się dba.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
10-09-2015 18:07:47 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: ogar 200 kontra ogar 205 - Quake96 - 10-09-2015 18:07:47
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|