Uaz 469 B 1992
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Uaz 469 B 1992
Problemy inżynierskie?
Dobór zabezpieczenia żeby liny nie zerwać. Prawdopodobnie jakiś kołek zrywany, więc pewnie dobrać średnicę i materiał. W praktyce to się zrobi jakiś i zobaczymy czy będzie działał.
Pewnie będzie trzeba udowodnić że nie wyrwie wyciągarki z zamocowania w ramie. Ja to wiem, ale udowodnić trzeba.
Trochę żonglowania z liczeniem prędkości kół i zwijania liny na bębnie, co może być zabawne bo ta zmienia się z każdym kolejnym zwojem liny.
Jak widać trzeba było wywalić bęben ręcznego:
http://img34.staticclassifieds.com/image...b-lodz.jpg
więc pewnie coś będzie trzeba wymyślić żeby był normalnie w bębnach z tyłu. Więc z przodu Twoje utęsknione tarcze a z tyłu podmiana cylinderków.
Ciekawostka co do kołka. Ruscy włożyli gwóźdź i działa
https://www.youtube.com/watch?v=XkgniYO1v8U
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-09-2015 11:28:20 przez nie_mientki.)
|
|
05-09-2015 11:07:09 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|