Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Autor Wiadomość
Zdziczest Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Smile Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)


PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury

Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
13-08-2015 17:18:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku - Zdziczest - 13-08-2015 17:18:23




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Magistrowy Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 23:26:14
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 7292
Co wam najczęściej pada w...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 23:17:49
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 82
Budowa roweru spalinowego
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:58:26
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 23
Karat 1970 - szczegółowy ...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 21:05:26
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 70
Prośba o identyfikację ro...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 20:27:03
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 244
Głowica w Ogarze
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 19:37:24
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1804
OGAR 200 1988 r.
Ostatni post: Semmao
Wczoraj 18:46:36
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 15957
Zapłon z Rometa charta w ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 14:25:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 170
Korpus manetki gazu Romet
Ostatni post: zmd-52
Wczoraj 12:41:50
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 75
Jakie macie opony w Ogarz...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 11:36:12
» Odpowiedzi: 32
» Wyświetleń: 8782
Romet Sport
Ostatni post: Leigh
22-06-2024 16:42:54
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 2723
Problem z odpalaniem moto...
Ostatni post: elmer
21-06-2024 20:34:41
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 184
F610 - RAL5....?
Ostatni post: nostra
20-06-2024 10:50:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 245
diagnoza skrzynia czy spr...
Ostatni post: romek
20-06-2024 00:28:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 143
Nity
Ostatni post: krisb120
19-06-2024 16:12:15
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 120

Reklama