| 
		
	 
		
			| 
					Podkręcenie mocy silnika dezamet
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| jawasaki   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 8
 Imię: Piotr
 Skąd: Myszków
 Pojazd: Romet Ogar 205
 
 | 
			| RE: Podkręcenie mocy silnika dezamet 
 
				Gdyby łożyska mogły by być zakryte - montowano by tak fabrycznie, nie wiem nad czym tu rozmyślać, często gęsto tego smaru w tych łożyskach jest i tak malutko, -najczęstszy problem z łożyskami piast kół samochodów wystarczy kupić nowe łożysko rozebrać i widać jak firmy ciulają... .  
Myślę że co do wytrzymałości samych łożysk więcej i tak zależy poprawny montaż silnika. 
 
Co do samego tuningu - do poxyliny nie mam zaufania, osobiście bym nad-spawał braki. Ciekaw jestem czy przemyślałeś montaż cylindra simsona, osobiście nie wiem czy cylindry simsona i charta mają taką samą wysokość - chodzi mi o odpowiedni kąt otwarcia okien, widzę że założyłeś org. cylinder ddr ,tej tuleji jest na tyle że spokojnie 60cc można było zrobić w podobnych kosztach, gaźnik style-pro 21, do tego garnuszka raczej za duży    . Podeślij filmik jak to pracuje .
			 |  |  
	| 21-07-2015 23:21:05 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Podkręcenie mocy silnika dezamet -  jawasaki - 21-07-2015 23:21:05 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |