Ocena wątku:
- 2 głosów - 3 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
|
Autor |
Wiadomość |
icek211
Nowy
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/nowy.png)
Liczba postów: 34
Imię: Łukasz
Skąd: głogów
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
Pierwszego pytania nie rozumiem tarcza sprzęgła drewienkami(to jest korek) w dół czy w góre,najlepiej jak zamontujemy w bok ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif)
Jest tylko jedna pozycja do włożenia zębami wystającymi wkładamy w nacięcia kosza sprzęgła.
Sprężynę kopniaka oczywiście naciągamy,jeden koniec wchodzi w wałek a drugi w karterze się blokuje po naciągnięciu.
Linka przez nakrętkę gaźnika,potem sprężyna i masz rowek na przepustnicy,ściskasz sprężynę tak żeby mieć zapas linki wkładasz w rowek i ona tam musi się zablokować.
Trójząb jak go zwiesz to jest od iglicy zabezpieczenie tego nie ruszaj,daj na środek.
Podkładka dystansowa pod kosz sprzęgła powinna być.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-07-2015 10:22:00 przez icek211.)
|
|
04-07-2015 10:20:08 |
|
1 osoba postawiła piwo icek211 za ten post:1 osoba postawiła piwo icek211 za ten post.
FreshFreshFresh (07-04-2015)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika - icek211 - 04-07-2015 10:20:08
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|