Moj drugi post (pierwszy to powitanie).
Moja przygoda zaczyna sie tak:
Znalazlem ogloszenie, przkonalem dziewczyne, pojechalem, ocenilem straty, zakupilem, dowiozlem pod dom..teraz pora na uzupelnianie brakow i ew. rejestracje (czyli diagnosta). Do rzeczy:
-Hamulce. Sa!
-Oswietlenie. Obecne!
-Predkosciomierz. Niby jest...
-Linka predkosciomierza. Brak! Ale juz zamowiona..
-Slimak predkosciomierza. Nosz nie ma...
Poczytalem, pogrzebalem i nie mam jednoznacznych odpowiedzi:
-czy slimak od komara (np trojki) da sie zaadaptowac do"sztywniaka"
-w necie mozna kupic wklad slimaka od ogara 205 - czy jesli bede mial korpus od 232 (lub pozniejszych) to da sie toto wlozyc
wklad slimaka ogar 205?
-jaki slimak do 232 kupic do ew. odratowania poprzez wymiane wkladu? Wiem, ze linka ma byc na "wcisk" (
przykladowe slimaki
-zalezy mi na zarejestrowaniu (mam nadzieje, ze papiery przejda) stad panika w sprawie predkosciomierza (nota bene nie wiem czy manometr jest sprawny)
-a moze ktos z forumowiczow po prostu ma slimak do 232 (wielka prosba o kontakt)
Komar przyjechal wczoraj i z brakow przedrejestracyjnych jest tez brak sygnalu (pod maskownica jest dziura, dostalem niby sygnal od sztywniaka)...wiem, ze ew. dzwonek wystarczy, ale docelowo chce miec jak ori - w srode zdejme klosz i zobacze czy jest kosz na baterie.
Chcialbym napisac "lewa w gore" ale w komarze puszczenie lewej manetki moze byc problematyczne do osiagniecia predkosci docelowej
Musze przyznac, ze ruszenie z miejsca to wyzwanie po moich doswiadczeniach z moto (zgasl mi 4x przy testach i zeby ruszyc troche go pilowalem)...ot, kolejny ktory sie uczy