Poradnik dla Lakiernika
|
Autor |
Wiadomość |
knypas
Nowy
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/nowy.png)
Liczba postów: 63
Imię: Łukasz
Skąd: Dynów
Pojazd: Inny
|
RE: Poradnik dla Lakiernika
(14-06-2015 20:48:59)lincoln_88 napisał(a): No zależy. Ja jestem wychowany na zasadzie, że albo na zmatowane powierzchnie, albo faktycznie na gołą blachę. Nie przypominam sobie akurat, aby mój ojciec-lakiernik kiedykolwiek gołą blachę podkładował przed położeniem szpachli. Nawet na moją logikę to się lepiej szpachla trzyma do gołego niż do podkładu. No ale mniejsza. To akurat w całości kwestii malowania nie jest aż tak istotne, bo szpachlę wyrobić jest stosunkowo łatwo porównując chociażby do podkładu.
Nie mniej jednak, dzięki za uwagę ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif)
Jeśli faktycznie Twój Ojciec - lakiernik szpachlował na gołą blachę bez epoksydu to raczej kiepski z niego lakiernik...
Jeśli położysz szpachlę na gołą blachę, to po jakimś czasie pod szpachlą pojawi się korozja i szpachla będzie pękać. Często ludzie popełniają ten błąd. Poza tym podkład epoksydowy, w żadnym stopniu nie zmniejsza przyczepności dla szpachli, wręcz powinno się go stosować w takiej sytuacji.
Żeby nie było, że wyssałem to sobie z palca dodaje foto z nadkola mojej Audi. Na zdjęciu widać szpachlę, a pod szpachlą piękną rdze, właśnie dlatego, że ktoś nie zastosował pod szpachlę podkładu epoksydowego, antykorozyjnego.
W stajni:
- Pony 301 88'
- Pony M3 85'
- Pony M2 87'
- Pony M2 88'
- Pony M2 86
- Komar 2320 sztywniak 70'
- WSK M06B3 73'
- WSK M06 58'
- WSK M06B3 85'
- Passat B5 00'
|
|
15-06-2015 21:26:09 |
|
1 osoba postawiła piwo knypas za ten post:1 osoba postawiła piwo knypas za ten post.
Semmao (07-19-2015)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Poradnik dla Lakiernika - knypas - 15-06-2015 21:26:09
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|