Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 3 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
Autor Wiadomość
KeiSangi Offline
unfunny boy
*


Liczba postów: 1,451
Imię: Ignaś
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny Romet
Post: #14
Odp: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
A nieprawda. Cytat z oficjalnego FAQ forum:

Obecnie przyjmuje się następujące oznaczenia średnicy cylindrów:
Nominał: 38,00 mm
R1/Pierwszy szlif: 38,25 mm
R2/Drugi szlif: 38,50 mm
R3/Trzeci szlif: 38,75 mm
R4/Czwarty szlif: 39,00 mm
Pseudo 60 cm3: 40,00 mm

Części dawnej produkcji przyjmowały jednak inne oznaczenia (wymiary w przybliżeniu do setnej części milimetra)

Nominał: 38,00 mm z czego wyróżniamy tzw selekcje:
NC: 38,000 mm - 38,009 mm
NB: 38,009 mm - 38,018 mm
NA: 38,018 mm - 38,027 mm

(Selekcje podałem raczej w formie ciekawostki, lub gdyby kogoś ciekawiło wybite na cylindrze oznaczenie)

R1/Pierwszy szlif: 38,50 mm
R2/Drugi szlif: 39,00 mm

Dobierając tłok lub pierścienie należy się kierować średnicą cylindra. Przy zakupie np. tłoka z zapasów ZMD należy pamiętać, że wybite na nim R2 oznacza tak naprawdę czwarty szlif według dzisiejszego oznaczenia. Kupując pierścienie, gdy nie znamy dokładnej średnicy naszego cylindra możemy go zmierzyć mikrometrem lub przyjąć bardziej realistyczną opcję czyli wymontować cylinder i pójść z nim do sklepu.

Jeżdżę po to by jeździć,
Żyję aby nie żyć
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2015 15:28:18 przez KeiSangi.)
31-05-2015 15:18:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 3 użytkowników postawiło piwo KeiSangi za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Odp: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika - KeiSangi - 31-05-2015 15:18:15




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 75
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 456
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 242
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
20-11-2024 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 376
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 91
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 347
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 491
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
20-11-2024 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 70
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
20-11-2024 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19221
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 91
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 243
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 79
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 153
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 276

Reklama