Ocena wątku:
- 2 głosów - 3 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika
(31-05-2015 15:01:40)KeiSangi napisał(a): Nominał 38mm.
I szlif- 38,25mm.
II szlif- 38,50 mm.
I tak dalej.
Po co wprowadzasz ludzi w błąd? Takie szlify to w 223 są. W Dezametach szlify robi się nie co 0,25mm tylko 0,50mm. Czyli dwukrotnie więcej. Także nominał ma 38mm, pierwszy szlif 38,50 i tak dalej.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
31-05-2015 15:07:53 |
|
1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post:1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
FreshFreshFresh (07-04-2015)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: ROMET Komar 2350 - Problem ze złożeniem silnika - Quake96 - 31-05-2015 15:07:53
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|