Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jubilat - przerzutka w piaście.
Autor Wiadomość
marcel_S Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: marcin
Skąd: Czeladź(piaski)
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: Jubilat - przerzutka w piaście.
Hej.
Już po. Po pierwsze - podziękowania dla wszystkich. Miałem opory przed rozginaniem na oko - jestem inżynierem jakości i takie niekontrolowane modyfikacje to zło i czarci pomiot. Okazało się na szczęście że cały montaż jest samodopasowalny.

Notki dla następnych modyfikatorów.
Narzędzia : wiertarka, wiertło 3mm (lepsze będzie 3,2), nitownica do nitów zrywalnych, klucze płaskie 14 i 15 (do zdjęcia koła z tyłu), nasadowa 8 (do odkręcenia uchwytu torpeda), zestaw kluczy ampulowych(imbus) - od 2 do 6mm ( manetka, klamka hamulca, rybka).

Rozginanie tylnego trójkąta - w zakresie odkształceń sprężystych. Oryginalna czeska piasta ma 106mm, piasta z przerzutką SaschSram T3 120 mm. Rozgina się w trakcie zakładania koła.
Linkę zakładać od końca - czyli od manetki. Przymocować ostanią prowadnicę linki - jakieś 15cm od osi koła. Trzy razy przymierzyć pancerz i dopiero przyciąć. Oczywiście na czas przycinania - wycofać linkę ze środka.

Całość - zajęło mi 1,5h, łącznie z przekładaniem opon i sprawdzaniem wszystkiego po trzy razy.
15-05-2015 20:13:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Jubilat - przerzutka w piaście. - marcel_S - 15-05-2015 20:13:10




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 447
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 20:28:43
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 46
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 239
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 88
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 341
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 490
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 67
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19218
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 241
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 264

Reklama