GR200 / Gienek - by Boszu
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/technik.png)
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
(27-03-2015 00:41:31)kokosek napisał(a): Temat jest bezsensowny, To jest forum o rometach nie chińczykach, o dzisiejszym romecie nawet nie wspominajcie
Ten temat to tak jak by porówynać 223 do multipli...
Tak chińczyk mniej pali jedynie z tym się zgodzę, Tak chińczyk to dawca orgazmów
Dobrze zrobione 223 przejedzie wiele więcej niz 139fmb którę jak ci moto upadnie w bok pęka ci kapa i krzywią się kartery...
Daj se spokój to jest Forum Rometów nie chińczyków, Przyznaje.. gdyby jeszcze jakoś mądrze robili te chińczyki i z lepszych stopów było by ok, ale śmiać mi się chce gdy widzę kible no i nie tylko kible z łamiącymi się ramami.
Jedyny Chińczyk który miał rację bytu według mnie to chińczyk użytk.. "chart2150" Faktycznie potrafił z niego coś zrobić. Chociaż to dalej nie zmienia faktu wykonania
Oj, albo mi się wydaje... Albo zżera cię to że byle chińska biegowa 50-tka wyprzedza twojego Ogara jak chce! ![^^ ^^](images/cpun.gif) (oczywiście w 100% odblokowana)
Ale co do stopów to racja, szału nie ma... Ale silnikiem przecież się nie rzuca! ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif) A w GR200 podnóżki mocowane są właśnie u spodu silnika (nie do ramy) co można powiedzieć że jest trochę wadą, ale i tak wytrzymał z 8 gleb podczas stuntu, zanim silnik pękł. I to pękł dopiero w momencie gdy usilnie próbowałem wkręcić o 1-2mm za długą śrubkę do podnóżek. Ale trochę kleju do amelinium i wszystko wróciło do normy!
A i GR200 to nie kibel...
China is POWER!!!
|
|
27-03-2015 04:13:18 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: GR200 / Gienek - by Boszu - Boszu - 27-03-2015 04:13:18
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|