GR200 / Gienek - by Boszu
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
I 223 był by bezawaryjny, jeżeli:
Zastosowali by tam zapłon bezstykowy (problemy z platynami to chyba każdy miał, mimo iż szybko się je naprawia, to czasem jest to uciążliwe)
Dali inny gaźnik (oryginalny ma bardzo słabą regulację i za duży przelot względem wielkości przepustnicy, przez co łapie szybko lewe powietrze i nie trzyma obrotów)
Zmienili położenie cylindra (czyli pozbyli się problemu robienia jaja z tłoka po większych przebiegach)
W tym poziomy cylinder i jego wady pojawiają się również w 139FMB.
No i żeby nie było podróbek części na rynku, tylko naprawdę dobre tłoki i cylindry. W przypadku Chińczyka, części Chińskie można zastąpić częściami Japońskimi od Hondy Moneky, Dax itp. co zdecydowanie jeszcze bardziej zwiększa żywotność silnika!
China is POWER!!!
|
|
26-03-2015 23:56:31 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: GR200 / Gienek - by Boszu - Boszu - 26-03-2015 23:56:31
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|