GR200 / Gienek - by Boszu
|
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Technik
Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: GR200 / Gienek - by Boszu
Ostatni raz Jawka popsuła mi się w sierpniu 2012r, zerwała mi się linka gazu. To było z 1,5kkm temu mniej więcej. A nie, jeszcze w lipcu ścięło mi ośki ślimaka w zębatce tylnej i ślimak po drodze zużył się, bo po remoncie założyłem gorszy, żeby zużył się i dopiero lepszy był eksploatowany.
Dostałem ją w 2007 ze stanem licznika 10471km bodajże, pierścienie przyrdzewiały do cylindra. Ropa, nafta, drewniany klocek, młotek i ruszyło. Po paru km strzelił simmering na wale od strony sprzęgła, to wymieniłem go i przy okazji tarcze sprzęgłowe. Dzisiaj jest niecałe 18kkm, dalej te samo sprzęgło, dalej ten sam układ korbowo-tłokowy, z pierścieniami włącznie. Przy 15kkm powinien zdechnąć, bo przebiegi międzyremontowe to właśnie niby ok. 15kkm. Chciałbym wyremontować ten silnik, tylko jak na złość, nie chce on wziąć i paść. A Ty tu o jakichś 2-3tkm.
|
|
26-03-2015 23:31:46 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: GR200 / Gienek - by Boszu - jurek_j - 26-03-2015 23:31:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|