Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 1 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poprawność składania oryginalnego tłumika Ogar 200
Autor Wiadomość
parczi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 62
Imię: Łukasz
Skąd: Pomorskie
Pojazd: Inny
Post: #1
Poprawność składania oryginalnego tłumika Ogar 200
Witajcie!
Posiadam Ogara 200 (silnik 223) lecz mam dylemat co do tłumika. Ten który był przy pojeździe był już tknięty ręką jakiegoś tunera, powiercony czyli śmietnik. Kupiłem drugi, niewiercony. Po rozebraniu obydwa tłumiki miały inne ułożenie wnętrzności, w tym dławik. Zamieszczam trzy zdjęcia poglądowe, wydaje mi się że prawidłową kolejność prezentuje tłumik na górze zdjęć:


element z złożony z dławika i dwóch pokrywek, tą stroną wchodzi do wnętrza tłumika



widok z boku


po włożeniu dławika z tymi puszkami do środka, w stronę zewnętrzną wystaje element z dwoma krućcami, następnie ostatnie denko skierowane dwoma krućcami do środka.


sugerując się tym obrazkiem to ten dławik z puszkami jest chyba odwrotnie (tak jak tłumik z dołu zdjęć) lecz podejżewam że tłumik niewiercony nigdy wcześniej nie był rozkładany i nikt nie zmienił kolejności, proszę więc o podpowiedź jak go poprawnie złożyć



co to jest za element zaznaczony cyfrą 7?? nie miałem go w żadnym tłumiku.

i jeszcze jedno pytanie. Czym się różni tłumik od ogara 200 z silnikiem jawa od ogara 205 z silnikiem romet. Mam na myśli tłumiki te co na załączonych zdjęciach. z technicznego punktu widzenia różnica w bebechach powinna być, to są dwa całkiem inne silniki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2015 17:58:30 przez parczi.)
22-02-2015 17:55:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Poprawność składania oryginalnego tłumika Ogar 200 - parczi - 22-02-2015 17:55:03




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Fearevil
Dzisiaj 09:06:28
» Odpowiedzi: 56
» Wyświetleń: 3554
Jubilat 2 czy Zenit - Prz...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 01:29:24
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 124
Romet "góral" z 1997 roku
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 20:31:15
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 247
Cześć!
Ostatni post: sterzux3@
Wczoraj 09:10:06
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 130
Instalacja dyfuzora do KO...
Ostatni post: 1204
19-10-2025 23:11:58
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 37112
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: RometW
19-10-2025 12:43:08
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 541
Kupię tuleję rolgazu do k...
Ostatni post: tomekh
19-10-2025 12:27:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 134
blaszka odpreznika
Ostatni post: jakemdural
18-10-2025 21:56:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 130
Cześć z Legionowa
Ostatni post: PiotrS
18-10-2025 20:28:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 164
Sposób montażu podnóżków ...
Ostatni post: Lubiestaremoto
18-10-2025 18:17:42
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 411
Problemy z platynkami
Ostatni post: Leczyk_Junior
18-10-2025 11:45:00
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 316
Przeglądy w 2024
Ostatni post: sbanys
17-10-2025 23:05:42
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 4234
Problem ze sprzeglem
Ostatni post: Bartecubi
17-10-2025 19:26:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 227
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: wigryman
17-10-2025 05:27:01
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 425
Identyfikacja roweru volt...
Ostatni post: dzemtruskawkowy
16-10-2025 21:09:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 179

Reklama