Chart by Janusz94
|
Autor |
Wiadomość |
janusz94
Rezonator
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/nowy.png)
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Chart by Janusz94
Znam ten schemat i zasade działania tego modułu. Takie napięcie zarejestrował miernik i ani grama więcej. Zasilanie na module w trakcie pracy już pisałem wcześniej że w okolicach 450V na biegu jałowym i ponad 500V na wysokich obrotach.
Tylko nadal nie moge wykminić jak to się dzieje że ten cholerny obrotomierz nie chce działać. Iskra jest bardzo mocna i gruba co wskazuje na poprawne działanie modułu i całego układu zapłonowego.
Właśnie myślałem żeby nawinąć kilkadziesiąt zwoi drutu wokół przewodu ale już dzisiaj nie miałem chęci dłużej siedzieć w garażu.
Coś czuje że będzie konkretne przeprawa z tym gadem.
dodam jeszcze że świeca ngk o ciepłocie 10 jest za słaba do mojego silnika, po prostu dostała jakby mikro przebić bo silnik pracuje na niej bardzo nie stabilnie i cięzko go uruchomić na zimnym, jak się rozgrzeje to już odpala dość ładnie od nie za mocnego kopnięcia.
Trzeba kupić cieplejszą świece i zobaczyć co wtedy będzie.
Na całe szczęście do wiosny jeszcze daleko ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif)
Przemek a może być tak że cewka w/n ma za małą rezystancje bo ona jest od zapłonu platynkowego, bodajże od ogara 200, bo z tego co pamiętam to cewki w zapłonach elektronicznych miały większą rezystancje, bynajmniej w charcie i w simsonie było coś w okolicach 3 OHM?
|
|
03-02-2015 22:03:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart by Janusz94 - janusz94 - 03-02-2015 22:03:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości
|
|