romet Chart 210 elektronik by STQC
|
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Technik
Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: romet Chart 210 elektronik by STQC
Nadmierny przetop (a również duża SWC) to też wada spawalnicza.
Hartowane elementy ze stali czarnej są twarde, kruche. Żeliwo, czyli nadal żelazo z większą zawartością węgla jest twarde i bardzo kruche. I nierdzewka jest magicznym, pośrednim materiałem, które ma super unikalne właściwości mechaniczne? To się kupy nie trzyma.
Napisałeś "przede wszystkim nie porównujemy tutaj identycznych stopów a różnym stopniu zahartowania więc nie wiem skąd nagle ci się wzięło że nierdzewa jest krucha.", co każdy głupi zrozumie, że stal czarna od nierdzewki różni się jakimś tam składem stopowym, ale przede wszystkim różnym stopniem zahartowania.
A o wałkach... Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Ale podobno z tym coraz gorzej, od ładnych paru lat. Pogubiłem się (głupi jestem), hartowanie z czego się wzięło? Z wytrzymałości materiałów? Z twardości? Czy z czego?
Zachęcam do skrupulatnej lektury moich postów, od dechy do dechy, a nie wybiórcze wyciąganie z lochu.
Dlaczego rozpórka jest pionowo umieszczona? Najlepsze położenie do przenoszenia obciążeń? Czy tak na pałę?
|
|
30-01-2015 19:48:38 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: romet Chart 210 elektronik by STQC - jurek_j - 30-01-2015 19:48:38
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|