Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
zasilanie modułu przez transformator
|
Autor |
Wiadomość |
BigSoft
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 1,006
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
|
RE: zasilanie modułu przez transformator
Możesz mieć inny typ impulsatora, np od 4T. Jeżeli chodzi o podłączenie - wiem tyle, że gdy podłączy się impulsator odwrotnie, to moduł działa niepoprawnie. Można to zobaczyć używając lampy stroboskopowej. U mnie gdy podłączyłem biało-niebieski do wejścia na impulsy, a biało-zielony do masy, to wyprzedzenie zapłonu wraz ze wzrostem obrotów opóźniało się, co nie powinno mieć w tym przypadku miejsca. Wynika to z tego, że odwrotne podłączenie impulsatora, odwraca fazę sygnału doprowadzanego do modułu, co za tym idzie rozjeżdżają się fazy prądu ładowania głównego kondensatora i wyzwalania tyrystora. Układ impulsatora i ładowania kondensatora w module nie jest wtedy odpowiednio "zestrojony" i nie pracuje jak powinien. Co ciekawe, o ile dobrze pamiętam silnik będzie normalnie się wkręcał na obroty. Gorzej z mocą...
PS. W chińczyku może być odwrotnie, wszystko zależy od budowy magneta oraz rozłożenia cewek zasilającej i impulsatora.
citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2015 20:17:23 przez BigSoft.)
|
|
19-01-2015 20:16:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: zasilanie modułu przez transformator - BigSoft - 19-01-2015 20:16:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|