Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zasilanie modułu przez transformator
Autor Wiadomość
BigSoft Niedostępny
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 1,006
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
Post: #16
RE: zasilanie modułu przez transformator
Masę transformatora musisz mieć na ramie/silniku (od strony 230V). To samo z impulsatorem. No chyba, że zrobisz całkowicie odseparowany układ zapłonowy do ramy pojazdu, ale wtedy wszystkie masy układu zapłonowego musiałbyś osobnymi przewodami ciągnąć. Jedyny problem z transformatorem jaki może wystąpić, to odwrotne podłączenie zakończeń uzwojenia 230V. Co w takim przypadku zrobić pisałem wyżej.

Podłączenie impulsatora ma ogromne znaczenie. Jeżeli podłączysz go niepoprawnie, to silnik będzie pracował, ale wraz ze wzrostem obrotów, wyprzedzenie zapłonu będzie się opóźniało (o ile dobrze pamiętam).

Chyba przewód z zielonym paskiem miał być podłączony pod wejście na impulsy do modułu, a ten z niebieskim paskiem - do masy. No chyba, że odwrotnie :F Jeżeli chcesz, to sprawdzę u siebie w Charcie jak jutro będę w garażu.

citroen-XM.pl
17-01-2015 00:15:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: zasilanie modułu przez transformator - BigSoft - 17-01-2015 00:15:06




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 17:07:35
» Odpowiedzi: 292
» Wyświetleń: 35988
Tuning Sałek s38 - działa...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 15:44:19
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1004
Huragan RetroGrade - doku...
Ostatni post: RetroGrade
Wczoraj 21:23:45
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 493
Romet Pony
Ostatni post: grissley
Wczoraj 15:09:21
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 18566
Wsk 125 dzwoniący silnik
Ostatni post: romek
Wczoraj 11:57:17
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 11850
Jackmotorsowe zestawy tun...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:36:32
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 2161
Kratka na lampe ogar 205
Ostatni post: romek
Wczoraj 06:13:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 135
Własnej produkcji zapłon
Ostatni post: romek
30-11-2025 20:01:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 250
Tuning Dezamet 023
Ostatni post: romek
30-11-2025 19:59:35
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 480
Zamienię na pokrywę zapło...
Ostatni post: Elektronik
30-11-2025 16:08:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 177
Kupię ramę WSK 175.
Ostatni post: Elektronik
30-11-2025 15:24:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 659
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
30-11-2025 01:44:04
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 1197
Ogar 200 - tuleje ustalaj...
Ostatni post: baczek007
29-11-2025 22:01:52
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 143
CDI Romet Pony M2 Motoryn...
Ostatni post: tramwajarz
29-11-2025 00:48:56
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 336
Paleta kolorów rowerów Ro...
Ostatni post: RetroGrade
28-11-2025 23:58:36
» Odpowiedzi: 111
» Wyświetleń: 251745

Reklama