Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Co się najczęściej psuje w 223
|
Autor |
Wiadomość |
Kanilox
Moplikowiec

Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Co się najczęściej psuje w 223
(09-01-2015 19:56:43)kondzio310 napisał(a): Nie potrafie pojać jak można narzekać na ten silnik hah, jednie co może wkurzać to odrotna mysl technollogczina czechów, kopka działą do przodu i jedyna jest u góry hah 
Czesi pierwotnie zaprojektowali ten silnik w taki sposób by jedynka była na dół, w pierwotnych wersja oś zmieniaczki biegów była na śrubie M8 dekla od sprzęgła i była ona skierowana do przodu tak jak w Simsonie czy Romecie, dopiero w Jawie 05 zmienili to ze względu na wygodę.
(09-01-2015 19:56:43)kondzio310 napisał(a): Na pewno dużo mocniejszy i wytrzymalszy od 023, 019 itp.
Od 019 każdy silnik jest wytrzymalszy.
(09-01-2015 20:01:15)kadetmen napisał(a): Oczywiście idealny ten silnik też nie jest,bo sprzęgło w tym silniku to chyba jakaś pomyłka czeskich inżynierów czy kij wie kogo tam .
Sprzęgło jest takie bo jest zapożyczone z silnika Jawy 550 która miała tylko 1,5km. Zamiast zaprojektować nowe sprzęgło to oni jest tylko wzmacniali przez co końcowym efektem mamy dwu tarczowe sprzęgło o małej powierzchni ciernej i z aż pięcioma bardzo mocnymi sprężynami.
Fajnie jest tak trochę podyskutować.
|
|
09-01-2015 21:27:32 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Co się najczęściej psuje w 223 - Kanilox - 09-01-2015 21:27:32
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|