Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Co się najczęściej psuje w 223
|
Autor |
Wiadomość |
kondzio310
Kondziu

Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Co się najczęściej psuje w 223
(09-01-2015 21:01:16)Matinek napisał(a): Hah no widzisz tylko, że większość opinii jest taka, ze to silnik 223 jest szybki i zwinny a bardzo delikatny a dezamety są wolne ale idiotoodporne.
023 i odporność,
Porównująć skrzynie 223 i 023, to 023 to jakaś porażka, hah
Nie moge pojać jak mi ścieło zęby na wałku głównym. to jakaś połyka ten materiał hah. A z tego co czytałem , to często to sie zdarza
W 223 , moge ruszać bez sprzęgła, jeździć bez sprzęgła zmieniać biegi na gazie bez sprzęgła hah , i nic nie zgrzyta, i nic nie stuka puka i i nie wymięka, więć o delikatności tego silnika nie moge powiedzieć.
Tak jak kolega wyżej pisał, można po prostu pare reczy poprawic, tak jak miejsce kondensatora,
Wystarczy przenieść tak jak kolega wyżęj mówił, w okolice cewki butelkowej i problem znika całkowicie, nawet zapomnisz że w tym motorze jest coś takiego jak kondensator
PO prostu ten silnik jest dla zawansowanych ludzi hah.
A jak silnik poczuje że ktoś sie zna na rzeczy, to staje się niezawodny
NIgdy w życiu nie pchałem jawki z powodu silnika, a przejechałem nią 6 tys. km , Jedyne awarie na trasie to przebita opona, no i raz skończyło mi sie sprzęgło, ale nie boje się nią jechać 200 km w jedną stronę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-01-2015 21:14:53 przez kondzio310.)
|
|
09-01-2015 21:13:23 |
|
1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post:1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post.
kadetmen (01-09-2015)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Co się najczęściej psuje w 223 - kondzio310 - 09-01-2015 21:13:23
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|