Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
marcin194
Nowy

Liczba postów: 1
Imię: Pewnie Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(22-11-2014 15:21:38)hohowski napisał(a): Witam wszystkich ponownie. Mam pytanie czy ma może ktoś możliwość podania wymiarów oryginalnego tłumika polini do cylindra big evo?
A tak na marginesie. Obecny tłumik projektowany prze Marcina jest naprawdę godny polecenia. Silnik ma ogromną moc przy co najważniejsze dużo mniejszym zużyciu paliwa. Silnik pali znacznie mniej niż pierwotnie mimo, że założyliśmy dyszę w gaźniku większą niż na poprzednich tłumikach.
Dziękuję, dziękuję.
Niestety nowy garnek, ma problemy z charakterystyką. Wielu z Was się dziwi, Hohowski prosi o wyliczenie kolejnego wydechu, ale niestety przyczyna jest inna. Wydech był liczony pod bardzo podobny cylinder i różnica nie mogła być aż tak wielka... Z początku wyglądało to na typowe problemy z regulacją zapłonu tudzież, gaźnika. Ale dziś ujrzałem fotki garnka...
Jeśli ktoś się przyjrzy...
Nie muszę chyba wiele tłumaczyć, prawda?  nie bez powodu silnik dwusuwowy, nazywa się silnikiem o płukaniu symetrycznym...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2015 20:46:43 przez marcin194.)
|
|
06-01-2015 20:46:05 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - marcin194 - 06-01-2015 20:46:05
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|