Chart by Janusz94
|
Autor |
Wiadomość |
janusz94
Rezonator
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/nowy.png)
Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
|
RE: Chart by Janusz94
U mnie magnesy są ułożone na przemian, nawet wykonałem test że wszystkie jednym biegunem to na oko 75% odpada czyli zostaje prawie nic ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif)
Nabiegunnik niby jest w starszych kołach magnesowych ale w nowszych to jest to wszystko zalane w cholera wie czym. Cały magnes da się wydobyć i można go sporo wyginać. Oglądałem dziesiątki kół magnesowych od motorowerów i motocykli z roczników od 1990 do 2014 i większość ma właśnie magnes we wspólnej ''formie''.
W swoim magnecie sprawdziłem i wyraźnie czuć mocny przeskok biegunowości obojętnie jakim kawałkiem metalu/magnesa do tego stopnia że magneto zamontowane w uchwycie wiertarki potrafi samo wykonać obrót o kilkanaście stopni więc tutaj raczej jest ok.
Co do wirnika jawki to rozcinałem go na dwie cześci i do magnesa jest dołożona blach grubości około 3mm i troche dziwnie wygieta ale nie pamiętam teraz czy bieguny były na przemian czy cały czas jednym, ale zakładam że na przemian bo na co mieliby od razy z góry ścinać dużą część sprawności magneta
A co do rury stalowej to sprawdzałem to wcześniej zanim zacząłem cokolwiek toczyć i efekt był taki że nastepowała bardzo silna izolacja pola magnetycznego, jedyna opcja to taki pierścień musiałby mieć zgrubienia w miejscach gdzie są magnesy, inaczej siła spada. Na nierdzewce takie zjawisko nie wystepuje.
|
|
31-12-2014 21:50:51 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart by Janusz94 - janusz94 - 31-12-2014 21:50:51
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości
|
|