Romet Ogar 200 87' by jackjazz
|
Autor |
Wiadomość |
jackjazz
Nowy

Liczba postów: 66
Imię: Jacek
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 87'
(26-12-2014 22:15:28)Kolo4x4 napisał(a): To nie jest zaden oryginał. Naklejki na baku były wymieniane, a koła są zaplecione na nowych szprychach i na nowych obręczach . I nie jestem do końca pewien czy lakier jest oryginalny 
Napisałem że obręcze wymieniałem jak i naklejki.Lakier w całości oryginał oprócz tylniego błotnika i bagażnika.Posiada normalne obicia które "leczyłem " zaprawkami ale niestety błotnika i bagażnika nie udało mi się zachować w oryginale bo za dużo łatania by było.
Szprychy też są oryginalne tylko myte w benzynie i podpolerowane.
(26-12-2014 22:19:38)Marwerick napisał(a): no ja mam u siebie w ogarze silnik na śrubach nierdzewnych złożony a takie bajerki to drogie są ?
pręt na dwa ogary (kolegi też) kosztował mnie 17 zł i 2 godziny pracy . Za wszystkie śruby około 15 szt nierdzewnych które do tej pory wymieniłem dałem około 15 zł wraz z podkładkami i nakrętkami.
Kawałek blachy na obejme cewki butelkowej którą będę jutro dorabiał koszt 7 zł.Wydaje mi się ze koszty małe ale efekt ładny no i odpada problem z rdzą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-12-2014 22:24:55 przez jackjazz.)
|
|
26-12-2014 22:21:12 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 87' - jackjazz - 26-12-2014 22:21:12
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości
|
|