mjurzak
Pasjonat
Liczba postów: 57
Imię: Michał
Skąd: Bielsko Biała
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 3
(22-12-2014 01:35:00)joozek napisał(a): Podesłałem link do mojego przypadku. Pomimo rocznika 1984 (stary dowód i umowy K/S) diagnosta zapisał w pozycji; inne; "na podstawie nr vin i tabliczki znamionowej, ustalono rok produkcji 1974". Moja tabliczka to obecna replika, zresztą nie właściwa, to mój i diagnosty "fortel". Obydwaj wiedzieliśmy, że to ja ją nabiłem. Nr ramy zgadzały się, tylko ta jedna cyferka "8" różniła się w dowodzie. Żadnej kasy nie płaciłem dodatkowo, diagnosta sam mi podpowiedział, że może tak w protokole zapisać. Tak samo jak i model 2350, dopuszczalne naciski itp (to co jest teraz wymagane w nowych DR). Podpowiadam Ci taką drogę, a nie przebijanie nr jak to niektórzy robią. Jak nie masz znajomego diagnosty, to poszukaj takiego mi się udało. Zresztą z Kadetem, też miałem podobną sytuację, w dowodzie było 1983 jako rok produkcji i data pierwszej rej, a na ramie dwie pierwsze cyfry to 81. No to co ... nie przebijałem ramy (oryginał), a zamówiłem replikę tabliczki Romet-a i nabiłem; model 780 i rok 1981. Potem tak samo jak z Komarem ... diagnosta, pisemko ..."na podstawie tabliczki i nr vin .... itd. Wyprostowałem, dało się tyle, że mój Kadet ma teraz wspomnianą tabliczkę.
Dzięki za wskazówki, na pewno się przyda
Komar parę dni temu otrzymał nowy bagażnik oraz siedzenie. Następnie wszystkie części ramy zostały złożone w celu spasowania przed oddaniem do piaskowania i malowania.
Do poprawki jest jeszcze błotnik tylny, ponieważ jest trochę krzywy. Początkiem stycznia rozłożony komarek powinien być u lakiernika.
Biorąc pod uwagę, że za niedługo mija miesiąc odkąd zacząłem go remontować, spędziłem w garażu ponad 20 parę godzin to jestem zadowolony postępem prac Mam już skompletowane wszystkie części "metalowe", dopasowane, pospawane, a z formy w jakiej Romecik do mnie przyjechał jak widzicie została tylko rama i bak, reszta jest z innych egzemplarzy, bo nie nadawała się do użytku.. Po oddaniu ramy do innych "fachowców" biorę się za silnik, patrząc na to co przeszedł ten komar, boje się co tam zobaczę ale trzeba myśleć pozytywnie
Komar 2350 75'
Romet 50 T-1 79'
Ogar 205 '87
|
|
25-12-2014 22:53:20 |
|
1 osoba postawiła piwo mjurzak za ten post:1 osoba postawiła piwo mjurzak za ten post.
joozek (12-26-2014)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 3 - mjurzak - 25-12-2014 22:53:20
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|