[Poradnik] Renowacja kasku typu orzeszek.
|
Autor |
Wiadomość |
dlugiLBN
Lakiernik

Liczba postów: 698
Imię: Daniel
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: [Poradnik] Renowacja kasku typu orzeszek.
Wtrącę parę uwag Wojtek3362 
Przed szpachlowaniem matujemy na sucho 120 całość,wygładzamy większe pęknięcia,rysy,myjemy benzyną ekstrakcyjną.Nie wiem czy zmatowałeś przed szpachlowaniem,jeżeli nie to szpachla Ci poodłazi 
Na takie jajo szpachlę nakładamy gumą nie blaszką i tam gdzie mamy jakieś ubytki a nie całość.
Jeżeli robicie dla siebie,po szpachlowaniu radzę odstawić na tydzień czasu w ciepłym miejscu,żeby szpachla doschła,wtedy nie wyjdą nam jakieś buby pod lakierem.
Szpachlę drzemy papierem 120 na sucho, nie bawimy się 400 na mokro.
Po wydarciu szpachli papierem 180 na mokro lecimy całość.
Do podkładu akrylowego dodajemy dwa specyfiki.Plastyfikator i uprzyczepniacz żeby podkład nam nie pękał i nie odłaził.Jeżeli mamy pistolet bo do spraya nie dodamy 
Podkład matujemy raz 400 na mokro pod akryl.Metaliki,perły i akryle dwuskładnikowe 600-800.
Nie myjemy podkładu nitrem bo może nam poważyć tylko benzyną ekstrakcyjną.
Zacieki papier 2000 na mokro,potem polerka mechaniczna/ręczna.
Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla
I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE 
BMW E32
CIVIC EJ9
Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
|
|
13-12-2014 00:44:03 |
|
1 osoba postawiła piwo dlugiLBN za ten post:1 osoba postawiła piwo dlugiLBN za ten post.
Wojtek3362 (12-13-2014)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: [Poradnik] Renowacja kasku typu orzeszek. - dlugiLBN - 13-12-2014 00:44:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|