Z racji że posiadam RG 80 mogę parę groszy od siebie dodać.
Motorek w serii lata 90 km/h +/- 5km/h. Na seryjnym tłumiku ma naprawdę mocne średnie obroty i można bezproblemowo jeździć nim po polu niczym traktor.
Mi udało sie z oryginalnego silnika wyciągnąć 117km/h ( na tłumiku Garrego, tłoku mbx, plus delikatnie podniesione okna w cylindrze, przełożenie 15/34 ).
Silnik naprawdę bezawaryjny. Oprócz kilku czyszczeń gaźnika nie grzebałem przy nim cały rok. Ale jak to ja lubię zawsze cos poprawić/porobić aż w końcu wstawiłem serce od dt 125.
Motorek ten w trasie przy przelocie 90km/h palił 4l/100km na oryginalnym gaźniku zaś na podróbce dellorto 21 5-6 l

.
Z racji że jest to starawy motorek ma swoje minusy :
-cieknący kranik - nie można dokupić uszczelki i jedyne co można zrobić to kupić jakiś inny.
- jest trochę niski, a dodając profilowane siedzenie sprawia że jest dość nie wygodny na dłuższe dystanse ( powyżej 100 km). Ja np mam 185cm
- przeważnie uszkodzone zamknięcie baku
- wały korbowe ( przynajmniej ja sie spotkałem ) mają wyjechane czopy na łożyskach
- zwykle niekompletne lub popękane owiewki
- średnio ładny tył ale to kwestia gustu
- leciwe wałki kopstartera
Lecz takto cenie go za bezawaryjność, osiągi ( jak na motorower), instalacje 12v oraz za mój schowek w puszcze filtra powietrza