Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik od T-50 do ogara 205
|
Autor |
Wiadomość |
gincu99
Rometowniec

Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
(11-11-2014 11:14:53)kanilox napisał(a): (10-11-2014 23:55:15)gincu99 napisał(a): (10-11-2014 23:37:41)kanilox napisał(a): (10-11-2014 23:26:22)gincu99 napisał(a): (10-11-2014 21:42:15)kanilox napisał(a): Okna nie są większe a tłok jest taki sam.
Większa moc bierze się z gaźnika, wydechu i mniejszej komory korbowej.
Jak się nie znasz to nie pisz.
nie chcę się kłucić
ale trzymałeś kiedyś 2 oryg cylindry w ręce od 019 i 023 no właśnie
widać różnicę
i tłok od 19 jest krótszy
np jak wsadzisz sb tłok od 023 do 019 z cylkiem od 019 to zauważ że okna nie są otwierane do końca czyli musi się różnić
Trzymalem oba te cylindry w ręce, mam nawet zdjęcie, teraznie dodam bo jestem na telefonie ale jak będę w domu to pośle.
Okno wydechowe jest identyczne, osobiście mieżyłem, jedynie gwint jest większy po to żeby grubsze kolanko mogło być, tłok jest taki sam.
weź załóż sb cyl 019 i tłok od 023 i na odwrót i zobaczysz różnice
Ciekawe jaką.
Poszukam czy mam jakieś cylindry do 019 to zrobię zdjęcie odciśniętych okien wydechowych porównując do cylindra z 023
zauważ gdy do sylnika 019 z cylkiem oryg z 019 założysz tłok z 023 to okna nie otwierają się do końca a dlaczego no właśnie dlatego że tłok od 019 jest inny tzn krótszy a od 023 dłuższy i jeżeli sb to wyobrazimy i pomyślimy logicznie
to cylinder 019 różni się od 023
a teraz załóż sb do silnika 023 z cylkiem oryg 023 tłok od 019 i zauważysz różnice bez jakichkolwiek pomiarów
Notatka od nie_mientki, 11-11-2014 12:13:33
Może by już skończyć z tym piętrowym cytowaniem?
|
Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw
Zapraszam
|
|
11-11-2014 11:56:11 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Silnik od T-50 do ogara 205 - gincu99 - 11-11-2014 11:56:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|