Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik od T-50 do ogara 205
|
Autor |
Wiadomość |
gincu99
Rometowniec
Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
(10-11-2014 21:42:15)kanilox napisał(a): (09-11-2014 22:01:46)gincu99 napisał(a): (09-11-2014 21:20:05)kanilox napisał(a): (09-11-2014 20:55:14)gincu99 napisał(a): w 019 skrzynie to jedno wielkie gówno
lepiej do 023 przełóż cyl i tłok z 019
Tylko po co?
ponieważ 019 ma większe okna w cylindrze i tłok jest krótszy powinna być mała zmiana w mocy
50 t1 miały -/+ 2,5km
a 205 z 023 -/+ 2km
i jeszcze gaźnik gm13f
Okna nie są większe a tłok jest taki sam.
Większa moc bierze się z gaźnika, wydechu i mniejszej komory korbowej.
Jak się nie znasz to nie pisz.
nie chcę się kłucić
ale trzymałeś kiedyś 2 oryg cylindry w ręce od 019 i 023 no właśnie
widać różnicę
i tłok od 19 jest krótszy
np jak wsadzisz sb tłok od 023 do 019 z cylkiem od 019 to zauważ że okna nie są otwierane do końca czyli musi się różnić
Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw
Zapraszam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2014 23:29:07 przez gincu99.)
|
|
10-11-2014 23:26:22 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Silnik od T-50 do ogara 205 - gincu99 - 10-11-2014 23:26:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|