Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Silnik od T-50 do ogara 205
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Silnik od T-50 do ogara 205
Po części się zgodzę, ale nie w całości. Bo owszem, wyregulować to też trzeba umieć, ale już na przykład na 023 tak dużo osób nie narzeka, a przynajmniej nie na biegi. Z resztą nawet gdzieś było napisane, że Romet sam zmienił ten silnik na nowszą konstrukcję (023) ze względu na awaryjność. Dlatego 023 od 019 odróżnia głównie skrzynia biegów. Była po prostu wadliwa i wymagała ostrożniejszej eksploatacji. Taka jest prawda i nie ma co się łudzić
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
09-11-2014 23:49:10 |
|
1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post:1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
Kanilox (11-10-2014)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Silnik od T-50 do ogara 205 - Quake96 - 09-11-2014 23:49:10
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|