tłok komarynka
|
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Technik

Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: tłok komarynka
(07-11-2014 21:37:09)kw112 napisał(a): Wypełniać tłok korkiem Tam działają takie siły, że ten korek zaraz wypadnie.
Panie moderatorze, a wiesz co to siła odśrodkowa?
Od razy założycie dwa pierścienie i będzie silnik niżej kręcił. Jeden pierścień nie uszczelni odpowiednio komory spalania przy niższych partiach obrotów, dopiero wyższe partie obrotów spowodują, ze on się rozpręży na tyle aby uszczelnić. Ale wiadome, każdy pierścień żeliwny przy około 8 k rpm (zależnie od przyspieszenia tłoka, ale już nie zagłębiajmy się w przyspieszenia tłoka) przestaje uszczelniać, bo traci w tym czasie swoje wartości sprężynujące i nieważne czy będzie on jeden czy trzy. W każdym bądź razie, silnik przy tłoku o jednym pierścieniu jest nastawiony pod wyższe obroty, przy których ma wyższą sprawność, zaś dwupierścieniowy tłok daje większy moment przy nizszych partiach obrotów, ale nie blokuje wcale oddawania momentu przy wyższych partiach obrotów. Przy cylindrze 55/4 skłoniłbym się ku tłokowi z doma pierścieniami i nie zagłębiał się w temat.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
07-11-2014 23:48:36 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: tłok komarynka - plusminus - 07-11-2014 23:48:36
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|