Ocena wątku:
- 3 głosów - 4.67 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
73,87 Wigry, 66 Olimpia, 90 Zenit by chmielu17
|
Autor |
Wiadomość |
Chmielu17
Praktykant
Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
RE: 73,87 Wigry, 66 Olimpia, 90 Zenit by chmielu17
Dzisiaj wziąłem umyłem Zenita, naklejki się rozjaśniły, zaczęły ładniej wyglądać, mimo tego, że są trochę zniszczone. Założyłem kremowe manetki, zamiast czarnych i założyłem odblask półprzezroczysty na koło, muszę zdobyć drugi taki sam odblask oraz w końcu tylny błotnik.
Oglądałem też ramę od "73" i co się okazało, rura podsiodłowa jest krzywa w stosunku do rury supportu, na trójkącie przy tylnych hakach zgrzew z lewej strony puścił od naprężenia. Rama mimo mozolnych napraw nigdy nie będzie jednośladem . Dlatego wpadłem na całkiem ciekawy pomysł. Ostatnio znalazłem na złomie ramę od Wigry prawdopodobnie dwójki, która nie ma nabitych numerów i jest identycznie podobna do "jedynki" oraz najważniejsze nie posiada śladów napraw i uszkodzeń . W planie mam przenieść numery nadwozia z "73" na nieuszkodzoną ramę. Myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie, ponieważ najlepszy spawacz nie zrobi tak jak fabryka. A mi zależy na fabrycznym wyglądzie.
Zapewne niektórym nie będzie się to podobać, ale tak też robią z samochodami klasycznymi przykład w linku. Tu jest akurat nowe nadwozie.
http://www.czarprlu.pl/?cat=18
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
|
|
15-08-2014 22:54:56 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 73,87 Wigry, 66 Olimpia, 90 Zenit by chmielu17 - Chmielu17 - 15-08-2014 22:54:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|