Zipp Neken by Latos
|
Autor |
Wiadomość |
chart21050
4t-Master

Liczba postów: 1,002
Imię: Konrad
Skąd: MMz
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Zipp Neken by Latos
No no nareszcie widzę twój sprzęcik  Seria jak to seria, dobra baza do przeróbek. No to spróbuje ci trochę pomóc co do problemów  Na te buu przy wkręcaniu, wykręć trochę śrubkę od mieszanki, powinno pomóc  Przedni hamulec za pewnie nie hamuje przez ten pseudo ABS, miałem to samo, wywaliłem hamuje dużo lepiej  Osłonki klaksonów to najbardziej tłukąca, wibrująca rzecz w tym moto  dla tego to wywaliłem a klakson przyczepiłem pod bakiem. Obręcz od trzymania linki prędkościomierza też mi się urwała, skonstruowałem coś ala zastępczego, jutro ci porobię fotki  Co do tylnego hamulca to wyreguluj go na cięgnie ( dokręć tą nakrętkę ) A co do stopu to przesuń czujnik  Jak swojego kupiłem to też miałem takie problemy XD Jak jesteś trochę wyższy, koło 170cm to śmiało wal amortyzatory od MZ, moto się podniesie i będzie wyglądać  Wibracje wyeliminujesz dając gumy i dętki itp. Na początek radzę dać je w miejsce baku, tak gdzie się go przykręca na jedną śrubę i w te prowadnice do wsuwania.Na tablice najlepiej dać ramkę i uciąć błotnik za ramką, niestety chlapie trochę po plecach błotem, ale ja jeżdżę po asfalcie także mi nie przeszkadza  Na tej 50cm3 szatana z tego nie będzie, masa robi swoje, ja chyba na 12z z przodu wycisnąłem 74km/h na prostej  Taką alternatywą jest 72cm3. Moto zaczyna już jechać, ma moc żeby się rozpędzić i to 85km/h wyciąga  Pomalować możesz uchwyt pasażera, i kierownice, widzisz jak u mnie to wygląda, ja jestem zadowolony, choć myślę jeszcze o półce w czarny mat  No to co tu więcej mówić, powodzenia w modach i bezawaryjnych km życzę, jakbyś miał jeszcze jakieś pytania to się odezwij do mnie, spróbuje pomóc  Lwg
|
|
22-07-2014 01:20:06 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Zipp Neken by Latos - chart21050 - 22-07-2014 01:20:06
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|