| 
		
	 
		
			| 
					Łosiek "by Bosz"
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Boszu   Bo na gumie, latać umie!
 
  
 
   Liczba postów: 604
 Imię: Jacek
 Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Łosiek "by Bosz" 
 
				Dla aktywnych tylko na forum, nowy filmik z pracy silnika już po pełnych regulacjach, wymienionym łańcuszku rozrządu i napinaczu, ustawieniu zaworów, gaźnika itd.https://www.youtube.com/watch?v=7h9-_Mo6...e=youtu.be 
Pali jak widać idealnie, chodzi idealnie, no wsiadać i jechać.    I tłok nowy też już raczej w miarę dotarty, bo przejechane będzie miał z 500km, prawie cały czas na bardzo wolnych obrotach i przy niskich temperaturach (odcinki 9km do i z pracy)
 
Do wymiany jeszcze jest łożysko główki ramy z części które zakupiłem, a do zakupienia: 
Klocki hamulcowe na przód, łożyska kół, tulejki wahacza i amortyzatorów, kierunki, tylna lampa, pewnie cały nowy silnik 110ccm (tego szkoda przerabiać bo jest w bdb kondycji), przerywacz, przełączniki kierownicy lewy i prawy,tylna opona, klosz przedniej lampy i jeszcze pewnie kilka rzeczy. 
Do zrobienia: 
Tylny błotnik (możliwe że będzie z żywicy epoksydowej jak nie znajdę czegoś co dopasuje), do poprawienia spawy (ktoś tak to pospawał że się płakać chce), wgniotki itd. do wyrównania, kierownica do prostowania lub nowa i chromy do chromowania lub kupno nowych. Ew. polerka które się da, wydech albo cały, albo końcówka tłumiąca. No i jeszcze na pewno się kilka rzeczy znajdzie, i jest jeszcze pewnie kilka o których teraz nie pamiętam.    
Ogólnie, myślę że w 1400zł z zakupem i remontem się zmieszczę. Bo na razie poszło 350zł na sprawy konieczne, w tym z 150zł na sam remont silnika. A do wydania jeszcze z 300-400zł. + no 700-800zł nowy silnik. Ale to już rzecz liczona oddzielnie.    
Po zmianie z 12z na 15z zębatki jestem mega zadowolony! Mocy mu nie brak, a 4 bieg to taki prawie nad bieg. Chodź, dziś licznik na prostej udało mi się zamknąć (80km/h na liczniku, było ok. 85km/h). W tym na 3-cim biegu do nie mal pełnych obrotów osiąga 70km/h. A na 4-tym biegu na wolnych leci sobie 45-55km/h z zapasem mocy na wzniesienia.
 
A i dodam jeszcze, że rozwiercony został zablokowany króciec co dało mu sporo mocy na wyższych obrotach. 
Przekonałem się tak że, że 4T to jednak super silnik! Jeszcze nie wiem jak będzie z awaryjnością, ale po takim remoncie i jego stanie, wątpię aby szybko chciał paść.   China is POWER!!!
 |  |  
	| 18-06-2014 23:30:55 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Łosiek "by Bosz" -  Boszu - 18-06-2014 23:30:55 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |