Docieranie pierścieni,tulei cylindra Komar.
|
Autor |
Wiadomość |
Zenio-16
Nowy

Liczba postów: 105
Imię: Konrad
Skąd: Mazowieckie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
Docieranie pierścieni,tulei cylindra Komar.
Witam,na wstępie przepraszam,jeżeli to jest nieodpowiedni dział.Szukałem na forum tematu odnośnie docierania cylindra i rzetelnej informacji nie znalałem.Wykonałem szlif cylindra,kupiłem nowy tłok i pierścionki,sworzeń i zabezpieczenia.Jestem kompletnie zielony odnośnie docierania.Proszę o szczegółowe opisanie tego etapu.Jak potraktowac silnik przed jazdą.Ilę kilometrów trwa ten proces ?Jak jeździc,by próg nie wytworzył się za nisko.Jaki olej najlepiej stosowac,miksol wystarczy ? Jakie proporcje ? Chcę wiedziec na ten temat wszystko,dosłownie.Nigdy nie miałem styczności z docieraniem tych dwóch elementów na raz,wiadomo cylinder jest inną bajką,jak i same pierścienie.
|
|
15-05-2014 16:31:03 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Docieranie pierścieni,tulei cylindra Komar. - Zenio-16 - 15-05-2014 16:31:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|