Romet Ogar 200 by Legwan
|
Autor |
Wiadomość |
Legwan1989
Uczeń
Liczba postów: 218
Imię: Arkadiusz
Skąd: Słupsk
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet Ogar 200 by Legwan
(30-04-2014 01:12:34)Marwerick napisał(a): Śruby na silnik to polecam kupić ze stali nierdzewnej, są lepsze, albo chociaż na część gdzie cylinder jest. I nie lepiej było by ci dać zamiast tego tandetnego oringa na wału kopnika po prostu dać simering na wałek kopnika do środka? Lepsze to jest i skuteczniejsze
Jak widzisz, sprobowałem powstawiać kropki i przecinki na swoje miejsca, mam nadzieję że dobrze odczytałem to co próbujesz przekazać.
Tak więc w czym śruby nierdzewki będą lepsze od chromowanych?
Mówiąc "część gdzie jest cylinder" - jeśli masz na myśli śruby mocujące głowice i cylinder to mam zakupione oryginalne. Jęsli masz na myśli te dwie śruby idące w kartery przy cylindrze, to tak jak wyżej pisałem , będą na płaski śrubokręt - chromowane.
Co do "tandetnego" oringa, skoro oryginalnie on tam był więc jakąś funkcję uszczelnienia napewno on spełnia. Ale masz rację, warto dołożyć dodatkowe zabezpieczenie w postaci simeringu wewnątrz karterów - o ile da radę to zrobić. Znasz moze wymiary tego simeringu?
_____________________________________________________
Co nieco o moim Ogarze 200:
http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.ph...025&page=1
|
|
30-04-2014 01:24:28 |
|
1 osoba postawiła piwo Legwan1989 za ten post:1 osoba postawiła piwo Legwan1989 za ten post.
Taśma (04-30-2014)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Ogar 200 by Legwan - Legwan1989 - 30-04-2014 01:24:28
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|