Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
janusz94 Niedostępny
Rezonator
*


Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
Post: #286
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Nie chodziło mi o samo pochylenie membrany w stosunku do silnika ale o to odbicie o kąt niemalże 90° i to dość ostrawe i że możnaby to zrobić łagodniej.

Piły spalinowe mają całkiem inne rozwiązania i membrana jest umieszczona pod kątem około 90° w stosunku do cylindra i to dość słaby przykład bo takie silniki mają pracować w bardzo wąskim zakresie obrotów.
Dokładnie tak jak Lagoon pisze procentowe wyważenie dobiera się doświadczalnie.
A jak dasz cięższy tłok w miejsce lekkiego to pogarsza się wyważenie czyli jak jest seryjnie 40% i dałeś cięższą korbe i cięższy tłok to sporo spadnie %wyważenie, dlatego trzebabędzie powiększać seryjne otwory wyważające we wale albo dowiercić kolejne.

A co do wielkości kanału wydechowego to zdaje się że już dyskutowaliśmy w tym temacie, są do tego celu odpowiednie wzory umożliwiające przeliczenie potrzebnego przekroju kanału wydechowego do zapewnienia cylindrowi dobrego przepływu spalin i na tym zakończyłbym temat kanału wydechowego.

Silnik 4garowy podałem jako klasyczny przykład, a co do 3 i 5garowców zasada wyrównowaażenia jest taka sama, bo jest inny kąt wykorbienia między poszczególnymi cylindrami Wink

Z mojej strony koniec dyskusji w tym temacie. Do momentu uruchomienia silnika nic pisać nie zamierzam, poczekam grzecznie na efekty.
24-04-2014 22:39:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - janusz94 - 24-04-2014 22:39:37




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry
Ostatni post: Jakiś_typ
Dzisiaj 18:19:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 9
Romet Wigry 3
Ostatni post: Miczix
Dzisiaj 15:04:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 49
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
Dzisiaj 12:32:21
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1904
Jaguar
Ostatni post: WIcky
Dzisiaj 09:36:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 39
Cześć wszystkim :)
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 22:17:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 59
Pytanie o kolor mojego gi...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 21:08:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 98
[019] Dobór korbowodu na ...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 19:31:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 58
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:27:32
» Odpowiedzi: 206
» Wyświetleń: 11901
Rozmiary dysz gaźnika ser...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 18:48:28
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 26730
zderzak startera
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 14:03:18
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 151
Finanse forum
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:31:38
» Odpowiedzi: 99
» Wyświetleń: 35421
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:34:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 934
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 03:39:13
» Odpowiedzi: 196
» Wyświetleń: 55971
Kod lakieru Kama. Pilnie!...
Ostatni post: Anakin 320
28-07-2025 16:10:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 73
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: Bob_Harley
28-07-2025 15:56:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 195

Reklama