Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Nawet jak byś chciał ten wał wyważać to trzeba by to doświadczalnie zbadać. Jeśli masa przeciwwag i magneta pozostaje bez zmian to działasz nad masą tłoka i nad przeciwwagami(Sałek nawet pisał jak). W charcie jest chyba 40 % wyważenie wału, tak jak Janusz pisał te całe procenty nie oznaczają, że coś jest lepiej lub gorzej wyważone w zależności od tych procentów, to jest cecha indywidualna. Także w przypadku zaadaptowania jakiegoś lekkiego wirnika to byś musiał doświadczalnie zbadać jak się zachowuje taki silnik i wtedy go wyważać. Tyle w teorii. W praktyce, jeśli uda Ci się wyważyć tyle ile w fabryce, na przeciwwagach, to założenie lekkiego wirnika wielkiej różnicy robić nie będzie.
Wiem to z autopsji, miałem przez pewien okres czasu magneto od pilarki w Charcie o mniejszej średnicy i sporo mniejszej masie, organoleptycznie mogłem stwierdzić, że różnicy nie było, oczywiście zachowując fabryczne wyważenie.
PS. Nie wiem z jakimi ludźmi rozmawiałeś i co to za firma, ale pracownicy nierzadko bywają niekompetentni i powielają informację niezgodne z rzeczywistością. Nie podważam tego, co Ci powiedzieli, ale zastanowiłbym się, czy osoby z którymi rozmawiałeś mają stosowną wiedzę i są godne zaufania. Jak zakładasz do samochodu kute tłoki to zapewne mają masę zbliżoną do fabrycznych, żeby właśnie uniknąć wibracji, co w silniku powiedzmy 4-cylindrowym mialo by jeszcze gorszy skutek niż w małym dwusuwowym singlu.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2014 21:37:37 przez Lagoon.)
|
|
24-04-2014 21:33:28 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - Lagoon - 24-04-2014 21:33:28
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|