Kupno Yamaha Dt 80
|
Autor |
Wiadomość |
lincoln_88
Uczeń
Liczba postów: 258
Imię: Michał
Skąd: Pilawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Kupno Yamaha Dt 80
zapłon nowy kupuje się tylko wtedy, gdy się kupuje zestaw do przeróbki na 110, to wtedy się wsadza inny. Co do dozownika, to przykro mi bardzo, ale dozownik nie dość, że tyle kosztuje to rzeczywiście pada po sezonie. mam moto z am6 od 4 lat i znam je na pamięć co się psuje. no co do sprzęgła to rzeczywiście kosztuje tyle ile mówisz, ale nie zużywa się tak szybko. jedynie tarcze robią rowki w koszyczku. trzeba wtedy to zaspawać (50 zł, bo to ameliniowe) i wyszlifować pilnikiem i mamy sprawne sprzęgło. Ale przykładowo cylinder itd kosztuje mniej niż 100 zł, tak jak do jawki. nie no, zapomniałem. wał do jawki kosztuje 80 zł, a do AM6 160, z tym, że jak nikt nic nie przerabiał to seryjny wytrzyma baaaaaaaaardzo długo. właściwie najdroższe tam są najdrobniejsze rzeczy. ślimak np 100 zł. co do mocy to yamaha ma rzeczywiście większą moc, ale nie zapominajmy o masie. 20 kg więcej i 5 koni więcej niż w moto z am6 to praktycznie się zaruje. dt 80 to taki kawasaki kmx, tylko ma mniej mocy. nie wiem tylko jak z momentem obrotowym, bo wiem, że moje rieju jak podjeżdżam i traci moc to gdzieś tak od 3 -4 tys (nie mam obrotomierza) zaczyna zdychać i bez redukcji nie wjadę.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Yamaha_DT_80 tu jest pokazane wszystko o tym moto. moc 10 koni max. spalanie 4-8 l w zależności od stylu jazdy. masa 110 bez płynów. http://motocykle.dodaj-gazu.pl/minarelli-am6/ tu o moto z am6. na wiki jak ktoś zobaczy (np peugota xp6) to jest napisane, że masa własna 90 kg. czyli jest 20 kg więcej, ale mocy nie 5 więcej tylko 2 km więcej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2014 10:53:51 przez lincoln_88.)
|
|
18-04-2014 10:48:12 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Kupno Yamaha Dt 80 - lincoln_88 - 18-04-2014 10:48:12
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości
|
|