Drugi Ogar 200 Pompka.
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Drugi Ogar 200 Pompka.
(13-04-2014 17:05:14)Taśma napisał(a): Miałeś w tamtym silniku chyba nowy cylinder. to po co szlif? 4k km to norma bez szlifu.
Kombinujesz z silnikami, skupujesz coś nie wiadomo co zamiast za te pieniądze zrobić jeden, a dobrze.
Dobra teraz już bez tego hejtu. Ja mówię o tym pierwszym silniku, remontowanym w maju u ciebie. Potem kupiłem nowy cylek - owszem. Ale silnik miał padniętą skrzynię i poszedł do Tomka żeby przełożył skrzynię ze starego. Przy okazji wyszło, że kartery są do dupy itd. Więc na tym nowym 55ccm zrobiłem ledwie 30km i dalej go mam. Leży i czeka na remont starego silnika. Co do kombinacji z silnikami, to sprawa ma się tak, że jak się okazało, że silnik nie nadaje się do niczego i potrzeba nowych karterów itd. to zabrałem się za szukanie części. Znalazłem, kupiłem, części czekają na Tomka. A to, że w międzyczasie przypadkiem zauważyłem ten silnik za 100zł to już inna bajka. Zobaczyłem, że jest za stówkę to zaryzykowałem. I trafiłem jak się okazało. Co nie znaczy z resztą, że stary silnik zostanie taki jaki jest, bo dalej zamierzam go remontować, potrzeba mi jeszcze sprzęgła, łożysk, simmerów i uszczelek. Prościej tego wytłumaczyć nie potrafię
EOT, bo szkoda zaśmiecać temat.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2014 17:57:41 przez Quake96.)
|
|
13-04-2014 17:54:34 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Drugi Ogar 200 Pompka. - Quake96 - 13-04-2014 17:54:34
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 117 gości
|
|