Romet ETZ250
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet ETZ250
(07-04-2014 21:53:20)simi81 napisał(a): Możę mi ktoś wytłumaczyć po co to komu? Zniszczyć polskiego rometa których jest coraz mniej, tylko dla tego żę właścicielowi nie chcę się remontować na oryginał, tylko woli do katownia?
Zostawcie te romety w spokoju, niedługo będę słyszał zę ktoś chce wstawić do ogara silnik z GS 500 itp.
Jakby polski romet był jakimś niespotykanym cudem. Oburzałbym się na taką przeróbkę komara sporta, oburzałbym się na taką przeróbkę kadeta 110, ale to jest pospolity ogar 205, jakich setki rdzewieją po złomach, i jakoś Ci nie spieszno do ich ratowania. A jeśli chodzi o przeróbkę, to to może fajnie nawet jeździć, ale na dłuższą metę to jednak niebezpieczne. Osobiście nie odważyłbym się wsadzić w rometa czegoś większego od trójki.
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
07-04-2014 22:04:06 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 26 gości
|
|