Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!
Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Pseudo Turbinka / Zawirowywacz
(27-03-2014 14:23:31)kw112 napisał(a): (27-03-2014 13:56:26)Boszu napisał(a): [quote='kw112' pid='309937' dateline='1395899218']
Różnią się tylko czasem gaźnikami, cylindrami, korbami, skrzyniami i sprzęgłami. No i kosztują zwykle 2x więcej niż wartość pojazdu, i kosztują więcej niż swap silnika na silnik np. Suzuki RG. Czyli taki tuning to jedynie dla własnej satysfakcji że się coś zrobiło... Bo jakoś specjalnie trwałe to to nie jest.
Nie zapominajmy, że swap jest to droga na skróty. Większą satysfakcje masz z moda zrobionego własnoręcznie, niż modzie polegającym na zmianie na seryjnie produkowany silnik.
Satysfakcja może i ciut większa, ale gdzieś dalej strach tym pojechać, że się zatrze lub rozleci... Bo jednak moc jest za duża jak na silnik o takich podzespołach.
I dlatego też zrezygnowałem u siebie z tuningu silnika, pierwsze był plan na więcej kanałów, inny gaźnik, wydech itd. Później chwila przemyśleć nad 2 cylindrowym projektem. W końcu stwierdziłem że nie ma sensu pchać się i tuningować silnik, który i tak jest dość awaryjny na oryginalnych podzespołach.
Wybrałem do swapa nie najlepszy silnik... Ale kusi mnie sam fakt 4suw-owego silnika, niskie spalanie względem mocy oraz tanie części, jak i tani sam silnik.
No i ciekawi mnie instalacja LPG, którą może kiedyś spróbuję zrobić dla zabawy i testów.
China is POWER!!!
|
|
27-03-2014 15:28:55 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Pseudo Turbinka / Zawirowywacz - Boszu - 27-03-2014 15:28:55
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|